- EAN13
- 9782311402902
- ISBN
- 978-2-311-40290-2
- Éditeur
- Vuibert
- Date de publication
- 26/08/2016
- Collection
- LES ESSENTIELS
- Nombre de pages
- 240
- Dimensions
- 22 x 16,1 x 1,4 cm
- Poids
- 357 g
- Langue
- français
- Fiches UNIMARC
- S'identifier
Anglais des affaires
Cours - QCM - Exercices - Corrigés
Edwige Nault, Laure Nafissi-Geschwind
Vuibert
Les Essentiels
Offres
La communication en situation professionnelle - Les ressources et activités de l’entreprise - Les grands secteurs économiques et leurs enjeux
Mémoriser les mots de l’anglais des affaires en contexteComprendre en anglais l’économie d’aujourd’huiS’exprimer à l’oral et rédiger courriers et mailsCorriger son expression et la rendre plus authentique
1. Dealing with numbers in English2. Analysing and interpreting data3. Communicating in English4. Economics – Prosperity and stagnation5. Businesses6. The role of the state7. Globalisation and international trade8. Business and ethics9. Production and operations management10. Human resources11. Legal services: contract law12. Negotiating13. Marketing and advertising14. Accounting and investment15. Agriculture and food processing16. Industry17. Pharmaceutical industry and health18. Transports and communications19. Banking and insurance20. Real estate21. Knowledge economy22. Arts and entertainment23. The media
Public :
Étudiants des universités (licence, IAE…)Élèves des écoles de managementStagiaires de la formation continue
Mémoriser les mots de l’anglais des affaires en contexteComprendre en anglais l’économie d’aujourd’huiS’exprimer à l’oral et rédiger courriers et mailsCorriger son expression et la rendre plus authentique
1. Dealing with numbers in English2. Analysing and interpreting data3. Communicating in English4. Economics – Prosperity and stagnation5. Businesses6. The role of the state7. Globalisation and international trade8. Business and ethics9. Production and operations management10. Human resources11. Legal services: contract law12. Negotiating13. Marketing and advertising14. Accounting and investment15. Agriculture and food processing16. Industry17. Pharmaceutical industry and health18. Transports and communications19. Banking and insurance20. Real estate21. Knowledge economy22. Arts and entertainment23. The media
Public :
Étudiants des universités (licence, IAE…)Élèves des écoles de managementStagiaires de la formation continue
S'identifier pour envoyer des commentaires.